Mobile λύσεις για την αυτοματοποίηση λιανικού εμπορίου και αποθηκών

Mobile λύσεις βασισμένες σε συσκευές iOS για την αυτοματοποίηση του λιανικού εμπορίου και των αποθηκών - ολοκληρωμένες λύσεις για την αυτοματοποιημένη διαχείριση των εμπορευμάτων στα ράφια, των αποθεμάτων στις αποθήκες, την αποτελεσματική απογραφή με τη χρήση σαρωτών barcode και αναγνωστών RFID, καθώς και για τη διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες στο χώρο του εμπορίου. Οι λύσεις επιτρέπουν την αντικατάσταση του ογκώδους και ακριβού εξοπλισμού με πιο αποδοτικό, μικρού μεγέθους και πολυλειτουργικό.

Mobile τερματικό συλλογής δεδομένων

Το mobile data collection terminal (TSD) που βασίζεται σε συσκευές iOS είναι μια ολοκληρωμένη λύση που παρέχει γρήγορη και ακριβή απογραφή και παραλαβή εμπορευμάτων με τη χρήση ετικετών RFID και σαρωτή barcode, σας επιτρέπει την επανεκτίμηση των εμπορευμάτων στα ράφια και τη διαχείριση της εκτύπωσης των ετικετών τιμών.

Αποδοτικότητα και απόδοση.

  • Αποτελεσματικότερο σε σύγκριση με τα παραδοσιακά τερματικά συλλογής δεδομένων.
  • Βελτιστοποίηση του κόστους λειτουργίας του αποθέματος και των χώρων εργασίας.
  • Η ταχύτητα επεξεργασίας των παραγγελιών είναι 1,5 - 2 υψηλότερη.
  • Απογραφή σε πραγματικό χρόνο.
  • Γρήγορη εκτύπωση των ετικετών τιμών και των ετικετών με τη χρήση κινητού εκτυπωτή χωρίς να εγκαταλείψετε το ράφι.

Ασφάλεια και πολυλειτουργικότητα.

  • Υψηλή ασφάλεια των συσκευών που παρέχεται με πρόσθετη αντικραδασμική θήκη.
  • Απομακρυσμένη και ασφαλής διαχείριση μέσω συστημάτων MDM (Mobile Devices Management).
  • Αύξηση του χρόνου λειτουργίας κατά 2 φορές λόγω της πρόσθετης μπαταρίας που είναι ενσωματωμένη στη θήκη.
  • Γρήγορη μεταφορά δεδομένων σχετικά με τις αγορές μέσω αναγνώστη ετικέτας RFID και ασύρματης μεταφοράς δεδομένων NFC.
  • Απλή ενσωμάτωση με λογιστικά συστήματα (1C: Enterprise 8, 1C: Trade Management 8, 1C: Retail 8 κ.λπ.).

Διαδραστική λύση για κινητά τηλέφωνα για το trading floor

Αξιόπιστη και πολυλειτουργική λύση βασισμένη σε iPad με ενσωματωμένο σαρωτή barcode, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να ελέγχουν αυτόνομα τις τιμές και να λαμβάνουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν στο trading floor.

Αποδοτικότητα και απόδοση.

  • Εξοικονόμηση προϋπολογισμού για τη διαφήμιση και την αγορά πρόσθετου εξοπλισμού.
  • Πλήρης αυτοματοποίηση της παραγωγής και της τοποθέτησης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο.
  • Η αποτελεσματικότητα των ενεργειών μάρκετινγκ στο χώρο των συναλλαγών.
  • Αύξηση της πιστότητας των πελατών με την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών, την υποβολή ερωτήσεων στους επισκέπτες και τη λήψη ανατροφοδότησης.

Ασφάλεια και πολυλειτουργικότητα.

  • Υψηλή ασφάλεια των συσκευών που παρέχεται με πρόσθετη αντικραδασμική θήκη.
  • Απομακρυσμένη και ασφαλής διαχείριση μέσω συστημάτων MDM (Mobile Devices Management).
  • Αύξηση του χρόνου λειτουργίας κατά 2 φορές λόγω της πρόσθετης μπαταρίας που είναι ενσωματωμένη στη θήκη.
  • Γρήγορη μεταφορά δεδομένων σχετικά με τις αγορές μέσω αναγνώστη ετικέτας RFID και ασύρματης μεταφοράς δεδομένων NFC.
  • Απλή ενσωμάτωση με λογιστικά συστήματα (1C: Enterprise 8, 1C: Trade Management 8, 1C: Retail 8 κ.λπ.) και συστήματα CRM.

Πού να χρησιμοποιήσετε

Βοηθός καταστήματος στον εμπορικό χώρο

Εμφάνιση πληροφοριών σχετικά με την τιμή των εμπορευμάτων, το υπόλοιπο, τη διαθεσιμότητα εκπτώσεων.

Προώθηση πωλήσεων για συναφή προϊόντα. Δυνατότητα κλήσης ενός συμβούλου.

Μετάδοση διαφημιστικού περιεχομένου σε κοντινή απόσταση από τον πελάτη.

Ζητήστε μια ενημέρωση

Επικοινωνήστε μαζί μας. Μας αρέσει πραγματικά να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Οι ειδικοί μας είναι έτοιμοι να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή λύση για τις ανάγκες σας.